Utleie:
Kontakt Runar Edvardsen 922 03 051
eller Birger Lassesen 913 66 943
Leie vil i all hovedsak gjelde fra kl 14 ønsket dato, til kl 12 dagen etter pga vask. Egne avtaler kan gjøres med utleier.
All leie inkluderer vask i oppgitt sum (600,-) Vi gjør forbehold om høyere sum for vask dersom punktene angitt i husregler ikke er fulgt, eller om det viser seg behov etter utleien. Dette etter våre standarder og anvisninger.
LEIETAKER SKAL VÆRE OVER 25 ÅR, VÆRE TILSTEDET HELE TIDEN OG STÅR ANSVARLIG FOR BRUKEN.
Medlemspriser oppgis. Medlemskap i min idrett = 300,-
Ikke-medlemmer vil ha 1000,- høyere leiesum enn prismatrise.
Ukedager (man-tor): 1600,-
Helg pr dag (fre-søn): 3000,-
Hel helg: 5000,-
Musikkanlegg jbl 1000, med mikrofoner: 1000,-
H U S R E G L E R
- Søppel må leietaker ta med seg hjem.
- Alle rom som har vært i bruk skal ryddes, støvsuges og klargjøres for vask. Støvsuger finnes på vaskerom. Store flekker fjernes.
- Bord og stoler rengjøres før de settes på plass
- Rengjør komfyr, kaffe-kanner, kaffetraktere og kjøle/ fryseskap etter bruk.
- Følg anvisningene for bruk av oppvaskmaskinen. Skyll av tallerkener før oppvask. Oppvaskmaskinen skal være tom og glass/dekketøy være plassert på rett plass i skuffer og skap. Husk å følge prosedyrene til oppvaskmaskin, særlig angående å tømme vannet!
- Av hensyn til omgivelser og miljø, må eventuell musikk dempes både ute og inne senest kl. 01.00 og det skal være ro 02:00.
- Ikke smell korker i taket!
- Ved skadeverk på lokale eller inventar/ utstyr holdes leietaker ansvarlig for skadene, og skader må erstattes i sin helhet. Dersom noe ødelegges eller knuses, gis det beskjed til utleieansvarlig. Utstyr må ikke lånes med hjem.
- Leietaker er orientert om at det er røykeforbud innendørs. Plukk opp søppel, sneiper og snus liggende rundt klubbhuset og fotballstadion i etterkant av arrangementet.
- Alle lys skrus av, vinduer skal være lukket og dørene låst når lokalet forlates.