Utleie:

Kontakt Runar Edvardsen 922 03 051

eller Birger Lassesen 913 66 943

 

 utleiepriser:

  • Barneselskap 700 medlem, 1000 ikke medlem
  • Utleie mandag-torsdag 1000 medlemspris, 1500 ikke medlem
  • Lag forening 1000 pr døgn (helger lik medlempris)
  • Leie fredag-søndag pr døgn 2000, 3000 for hel helg. Medlemspris. Kl. 14-14.
  • Leie fredag-søndag pr døgn 3000, 4000 hel helg for ikke-medlemmer. Kl. 14-14.

Sponsorer og sponsor-kontakter egen pris, 50% av alle priser.

 

Husregler

 

Ved evnt. skadeverk på lokale eller inventar/ utstyr

holdes leietaker ansvarlig for skadene, og skader må erstattes fullt ut.

Leietaker er orientert om at det er røykeforbud innendørs og på veranda mot banen.

Det er kun tillat å røyke på stor ende terrasse (mot ridebanen).

Dersom det trengs ekstra vask utover det normale etter leien vil leietaker bli belastet med tilbakeholdelse av depositum.

 

  • LEIETAKER SKAL VÆRE OVER 25 ÅR OG VÆRE TILSTEDET HELE TIDEN OG STÅR ANSVARLIG FOR BRUKEN.
  • LOKALET SKAL VÆRE I SAMME STAND NÅR DERE REISER SOM DA DERE KOM.
  • RØYKING ER IKKE TILLATT I LOKALET. RØYKING ER KUN TILLATT PÅ TERASSEN MOT HESTEBANEN.
  • HØY MUSIKK SOM KAN FORSTYRRE NABOENE SKAL IKKE SPILLES SEN KVELD/NATT Å IKKE SENERE ENN KL 0200.
  • OPPVASKMASKINEN SKAL VÆRE TØMT OG SLÅTT AV, VIFTE OVER OPPVASK / STEIKOVN MÅ SLÅES AV TV KANNER FOR KAFFE MÅ TØMMES OG RENGJØRES
  • BORDENE OG STOLENE SKAL VÆRE RENGJORT FØR DE SETTES PÅ PLASS.
  • GULVENE SKAL VÆRE RENGJORTE
  • SØPPEL MÅ TAS MED HJEM. SØPPEL, KNUST GLASS, SNEIPER OG LIGNENDE MÅ RYDDES OPP UTE
  • DERSOM DET KNUSES NOE ELLER ØDELEGGES NOE MÅ DET GIES BESKJED OM DETTE.
  • DET MÅ IKKE FJERNES NOE INNVENTAR / UTSTYR FRA LOKALET / KJØKKEN. DET ER IKKE TILLAT Å LÅNE NOE MED HJEM.
  • SE TIL AT DØRER OG VINDUER ER LUKKET / LÅST FØR DU FORLATER LOKALET.
  • LEIETAKER ER ANSVARLIG FOR NØKKEL / ALARM
  • NÅR LOKALET FORLATES SKAL DØREN LÅSES
  • ALT LYS (IKKE UTE) SKAL VÆRE SLÅTT AV

 

Leie til konfirmasjon

For de som ønsker å leie Klubbhuset til konfirmasjon må skrive seg på liste å bli med i loddtrekning. Loddtrekning skjer 1 februar året før du skal ha konfirmasjonen. EKS: trekning 1 februar 2016 er da for konfirmasjon i 2017. Medlemmer har første prioritet. Har du hatt lokalet en gang går du automatisk bakerst i køen.